INGYENES HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS

15.000 Ft rendelés felett!

Gyertya Áruház biztonságos fizetés

BIZTONSÁGOS FIZETÉS

A Barion fizetési rendszerével

gyertya áruház megelégedettség

100% ELÉGEDETTSÉG

Minőség és Biztonság

TOP termékek

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Ingyenes házhoz szállítás 15.000.- Ft felett!
Kedves ügyfeleink!
A nagyszámú megrendelésekre való tekintettel a megrendelések összekészítése és gyártása a szokásosnál hosszabb, akár 2-5 munkanap is lehet. Amennyiben megrendelése sürgős kérjük, előtte telefonon érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál. Megrendelést követően visszaigazoljuk a várható kiküldési időt is. Köszönjük megértését!

GYIK

Amennyiben az alábbi pontokban nem talál kielégítő választ kérdésére, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!

A termékekkel és rendelkezésre állásukkal kapcsolatos kérdések:

 

Biztosan a feltüntetett határidőn belül kapom meg a vásárolt termékeket?

A szállítási határidő 1-3 munkanap. Amennyiben a termék van raktáron és a megrendelés feldolgozása során nem lépett fel olyan komplikáció, amely a kiküldést meggátolta volna, akkor a szállítási határidő végéig biztosan megérkezik a küldemény. Ha valami rendellenességbe ütközik munkatársunk a feldolgozás során, úgy azt azonnal megkíséri orvosolni telefonos egyeztetéssel vagy e-maillel.

 

Hitelesek a termék specifikációs adatlapján található technikai információk?

Igen, hitelesek, mivel minden termékünket lemértük. Ennek ellenére elképzelhető, hogy az oldalon elírás, vagy felcserélés történt a legnagyobb odafigyelésünk ellenére, ezért, ha a pontos méret elengedhetetlen, kérjük írjon e-mailt ügyfélszolgálatunknak az info@gyertyaaruhaz.hu címre, vagy érdeklődjön telefonon a +36 1 292-3549-es számon. Kollégánk az Ön segítségére lesz.

Mit jelent az Árgarancia szolgáltatás?

Az árgarancia szolgáltatás azt jeleni, hogy ha Ön most megrendel egy terméket és annak az ára időközben a számla kiállításáig csökkenne, úgy Önnek a kedvezőbb áron számoljuk attól függetlenül, hogy Ön drágábban rendelte meg. Természetesen ha a termék ára nőne, úgy a megrendeléskor feltüntetett ár az érvényes.
 

 

 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

 

Hogyan rendelhetek?

A bal oldali termékkategóriák segítségével kiböngészi az Ön számára szükséges termékeket, majd színválasztás után a “Kosárba” gombra kattintva belehelyezi a kosárba a termékeket. Ezután megjelenik a Kosárba oldal, ahol a Pénztárhoz gombra kattintva megkezdheti a rendelés lezárását. Az itt kitöltendő adatokat értelemszerűen megadja, majd a tovább gombokra kattintva befejezi a rendelést.

 

Milyen módon tudom a számlát kiegyenlíteni (fizetési lehetőségek)?

Jelenleg előreutalás, utánvét és személyes átvétel esetén készpénzes fizetési lehetőség. Bővebben a Fizetés menüpontban tájékozódhat a részletekről.

Hogyan juthatnak el hozzám a rendelni kívánt termékek?

A megrendeléseket kiszállítás esetén a GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre. Ha a rendelés során Ön személyes átvételt választott, úgy a megrendelés összekészítéséről kollégánk tájékoztatja Önt, így nyitvatartási időben bármikor átveheti a termékeket. Bővebb információ a +36 1 292-3549-es telefonszámon.

 

Mennyi ideig tart a megrendelt csomag kiszállítása?

A legtöbb esetben a megrendelt árut 1-3 munkanapon belül kézbesíti a futár. A termékek adatlapján található egy megjegyzés a szállítási időre vonatkozóan.

 

Hogyan tudom a személyes adataimat módosítani?

Hogyan tudom a szállítási, illetve a számlázási címet módosítani? Hogyan követhetem nyomon a rendelésem kiszállítását?
 

 

 

Rendelés lemondásával, törlésével kapcsolatos kérdések

 

Mi a teendő, ha szeretném lemondani a rendelésem?

Tájékoztatni kell ügyfélszolgálatunkat írásban. Ilyen esetben küldjön egy e-mailt azinfo@gyertyaaruhaz.hu címre a rendelés adataival együtt illetve, hogy le szeretné mondani a megrendelést. E-ailben lehetőség van a rendelés bizonyos részének lemondására is, illetve a rendelés módosítására is.

 

A rendelés kiszállításával kapcsolatos kérdések

 

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a szállítási címen?

A futár hagy egy értesítést a címen, hogy ott járt. Az értesítésen megadja a telefonszámát, ahol meg lehet beszélni vele az új kiszállítás időpontját. A futár 2-szer kísérli meg a kiszállítást, ha egyik alkalommal sem veszik át az árut, akkor az visszaérkezik a feladóhoz. Ebben az esetben a kiszállítás díját sajnos nem áll módunkban visszatéríteni, illetve továbbra is igényt tarthatunk rá.

 

 

Más is átveheti a csomagot?

Természetesen bárki. Lehetőség van saját kézbe történő kézbesítéshez is, ilyen esetben kérjük kérje munkatársaink segítségét a +36 1 292-3549-es telefonszámon.

 

 

Mi a teendőm, ha a futár megérkezett a csomaggal és azt szeretném átvenni?

A szállítólevelet alá kell írni, majd javasoljuk a futár előtt kinyitni a csomagot. Ha nem a futár előtt nyitják ki a csomagot, úgy az esetleges reklamációkat sérülésekre nem áll módunkban elfogadni.