Személyes átvétel

A személyes átvétel során, Önnek lehetősége van, telephelyünkön átvenni a megrendelt csomagot. A megrendelést követően, kollégánk e-mailben, vagy telefonon értesíti, ha csomagját sikeresen elkészítettük, és tájékoztatja a lehetséges átvételi időpontokról.

A személyes átvétel díjtalan!

A lehetséges átvételi időpontok, nyitva tartás:

  • Hétfő-Péntek: 8.00 – 16.30
  • Szombaton: zárva
  • Vasárnap: zárva

Személyes átvevőhely:

  • 1185 Budapest, Fráter Loránd u. 18. (Nem üzlet, nincs lehetőség személyes vásárlásra!)

 

Házhoz szállítás az ország egész területén

A termék adatlapján feltüntetett szállítási határidőn belül a terméket átveheti a rendelésben megadott szállítási címen. Amennyiben, több terméket rendelt egyidejűleg, úgy a kiszállítás várhatóan, a csomagoláskor legtöbb időt igénybevevő terméknél meghatározott időponton belül kerül kiszállításra.

Ha valamely termék kézhezvétele sürgős, úgy kérem külön rendelésben adja le, és akkor az ott meghatározott időn belül küldjük a csomagot.

A 10 000.- Ft-ot meghaladó rendelések esetén a házhoz szállítás díját teljes egészében átvállaljuk Magyarország egész területén belül. Ez a kedvezmény automatikus, már a kosárban is jelezve van, azonban nem vonatkozik kereskedő partnereinkre, akiknél a szállítás díját a rendelés véglegesítésével határozzuk meg.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást. A 2. kiszállítás amennyiben nem tudta átvenni a csomagot díjmentes, azonban a további kiszállítások díjai megegyeznek az alap kiszállítási díjjal.

A házhozszállítás díja bruttó 1.000.- Ft!

 

Csomagolás
Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

 

Visszavásárlási garancia

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti ügyfélszolgálatunkon a +36 1 292-3549 telefonszámon, vagy e-mailben a info@gyertyaaruhaz.hu cimen. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:

A vevő az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszaküldeni címünkre. A Gyertya Áruház kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a szállítási költség kivételével a vásárló részére megtéríteni. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatosan felmerülő költségek a vásárlót terhelik, továbbá a díjmentes házhozszállítás költségeit utólag köteles megtéríteni. Ebben az esetben kedvezményes áraink helyett a GLS Hungary mindenkori díjtáblázata az irányadó.

 

Fontos!

Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írja alá, ha a csomag sértetlen és tartalmát tételesen ellenőrizte, mert az átvétel utáni sérülésekre, hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.